Systemy CRM to programy, które wspierają zarządzanie relacjami z klientem. W większości przypadków są to oprogramowania uniwersalne, z których korzystają różne branże. Niestety tego rodzaju systemy mają swoje ograniczenia – ich funkcjonalności ograniczają się przede wszystkim do możliwości utworzenia profili klientów i zapisywania w nich informacji dotyczących umowy czy kontaktu oraz do planowania miesięcznych targetów dla handlowców. W przypadku branży nieruchomości takie rozwiązania są niewystarczające i nie odpowiadają specyficznym jej potrzebom, dlatego firmy deweloperskie sięgają po kompleksowe rozwiązania, do jakich należy system CRM dla dewelopera VoxDeveloper. Oprogramowanie tego typu obejmuje już zaszyte dobre praktyki, procesy i dane – które trzeba by było w ogólnym programie CRM tworzyć na nowo.
Jak system CRM dla dewelopera wspiera pracowników w codziennej pracy?
System CRM dla dewelopera VoxDeveloper to oprogramowanie, które od początku było tworzone wyłącznie z myślą o branży nieruchomości i działaniu w zakresie sprzedaży nowych mieszkań. Dzięki temu możliwe było zaprogramowanie funkcji, które celnie wpisują się w potrzeby firm deweloperskich. Pozwala to optymalizować i automatyzować procesy biznesowe, które w tej branży są wieloetapowe i wzajemnie się uzupełniają.
Dostępne są w nim funkcje oraz moduły, które wykorzystywane są przez pracowników działów marketingu, sprzedaży, posprzedażowej obsługi klienta, działu technicznego i księgowego. Wygodna aplikacja mobilna ułatwia dostęp do programu, a Strefa klienta to proklienckie rozwiązanie, które ułatwia komunikację klienta z firmą deweloperską. Dostęp do informacji o nieruchomości, umowy, do zgłoszeń serwisowych i informacji o odbiorze technicznym podnosi standardy obsługi klienta, na co uwagę zwraca coraz więcej osób zainteresowanych kupnem nieruchomości.
Automatyzacja procesów biznesowych skraca czas pracy i redukuje ryzyko błędów, dzięki czemu redukowane są koszty w firmie deweloperskiej. Specjaliści mogą skupić się na realizacji swoich zadań, zdając się na informacje zawarte i uporządkowane w systemie CRM dla dewelopera.
W kontekście zaawansowanych procesów w branży nieruchomości i rosnących kosztów w firmach deweloperskich, inwestycja w program automatyzujący pracę specjalistów oraz podnoszący standardy obsługi klienta jest rozwiązaniem, które pozwala firmom deweloperskim konkurować z innymi podmiotami na rynku, wykorzystywać doświadczenia, narzędzia i dobre praktyki innych firm, które zostały uwzględnione w tym specjalistycznym oprogramowaniu.
Fot. Shutterstock.